Naar hoofdinhoud
Naar hoofdnavigatiemenu
Direct contact?
Mail ons via
helpdesk@pvp.nl
of bel met
0900 444 88 88
op werkdagen van 10:00 tot 16:00 en zaterdag van 13:00 tot 16:00. Voor dit 0900 nummer worden geen extra kosten in rekening gebracht, alleen de gebruikelijke telefoonkosten.
Helpdesk - chat
Het spijt ons, de chat is op dit moment niet beschikbaar.
Menu
Mijn PVP Dossier
Wat is een pvp en hoe kom ik in contact?
Wat is een pvp en hoe kom ik in contact?
Wanneer heb ik recht op ondersteuning van een pvp?
Hoe kan de pvp mij ondersteunen bij een zorgmachtiging?
Hoe kan een pvp mij ondersteunen bij een crisimaatregel?
Information in other languages - Andere talen
Ik ben vrijwillig opgenomen
Welke rechten heb ik?
Medicijnen
Zelfbinding
Ik heb een klacht
Dossier
Ik krijg verplichte zorg
Ik heb een klacht
Welke verplichte zorg mag worden toegepast?
Wat is een crisismaatregel?
Wat kan ik zelf doen bij een crisimaatregel?
Wat is een zorgmachtiging?
Hoe krijg ik een zorgmachtiging?
Wat kan ik zelf doen bij een zorgmachtiging?
Plan van aanpak
Zorgkaart
Zorgplan
Medische verklaring
Over de Stichting PVP
Vacatures
Waar staan we voor?
Wie zijn we?
Publicaties, onderzoek en reacties
Werken of stage bij ons
Contact
'Uw rechten in de GGZ, onze zaak'
U bevindt zich op
Home
,
Over de Stichting PVP
,
Wie zijn we?
,
Cliëntenpanel
Zoeken:
Zoeken:
Zoek
Bekijk wat een pvp voor u kan doen
Klik op het plaatje om de animatie te bekijken.
Cliëntenpanel
Cliëntenpanel
Om te testen of de kwaliteit van het vertrouwenswerk en de ondersteuning van cliënten verder kan verbeteren en om voorgenomen beleid te toetsen, heeft de Stichting PVP een cliëntenpanel.
Het panel bestaat uit twaalf leden uit verschillende regio’s. De meeste leden zijn tevens lid van een cliëntenraad van een ggz-instelling. Het panel brengt gevraagd en ongevraagd advies uit over onderwerpen die te maken hebben met het pvp-werk. De adviezen van het panel zijn zwaarwegend bij beslissingen over het beleid van de Stichting PVP. Er vindt altijd een terugkoppeling plaats aan het panel. Het panel wordt ondersteunt door twee patiëntenvertrouwenspersonen.
Vacature cliëntenpanel
Er is regelmatig een vacature bij het cliëntenpanel.
Om zitting te kunnen nemen in het cliëntenpanel is het belangrijk dat je kennis en ervaring hebt binnen de ggz. Daarbij is ervaring binnen een cliëntenraad van een ggz-instelling een pré.
Het panel komt vier keer per jaar bij elkaar in Utrecht, in de eerste week van de maanden maart, juni, september en december.
De agenda met bijlagen wordt ruim van te voren verstuurd. Van de leden van het panel wordt verwacht dat zij van te voren de stukken lezen en hun mening daarover geven tijdens de bijeenkomst. De zittingstermijn is drie jaar en die kan één keer verlengd worden.
Voor deelname aan de bijeenkomsten ontvang je een passende vergoeding.
Heb je belangstelling om zitting te nemen in het cliëntenpanel, neem dan contact op met Cocky Opppelaar, pvp via
c.oppelaar@pvp.nl
of 06-47090517
Er volgt dan een kennismakingsgesprek.
PRINT DEZE INFORMATIE