Medewerkers en beloningsbeleid

Wilt u weten welke pvp dienst heeft in de instelling waar u behandelt wordt? Op de afdeling hangen posters of liggen folders met contactgegevens. Ziet u de posters of folders niet, vraag het dan aan de receptie van de instelling of bel naar de Helpdesk-pvp op 0900 - 444 8888. (lokaaltarief)

Wordt u vanuit huis behandeld met een Zorgmachtiging of Crisimaatregel, bel dan met vragen en klachten naar de Helpdesk-pvp op 0900 - 444 8888. Mailen kan ook via helpdesk@pvp.nl  Wilt u liever (ananoniem) chatten met een pvp, gebruik dan de chat knop op de homepage. 

De dagelijkse leiding van de Stichting PVP is in handen van een managementteam onder leiding van een directeur/bestuurder. 
Daarnaast heeft de stichting een juridische afdeling, en diverse stafmedewerkers die zich o.a. bezighouden met ICT, privacybeleid, kwaliteit, personeelszaken, communicatie en administratie.
Wilt u contact opnemen met één van hen, mail dan naar secretariaat@pvp.nl of bel met 030-2718353

Het beloningsbeleid van de Stichting Patiënten Vertrouwenspersoon voldoet aan de normen van de cao GGZ en – voor wat betreft bestuurder en toezichthouders – de Wet Normering Topinkomens (WNT). Zie daarvoor  het WNT verslag van 2020 en het WNT verslag over 2019. 

U kunt ook contact met de stichting opnemen via het contactformulier op deze website.

PRINT DEZE INFORMATIE